ÁSZF
I. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban "ÁSZF") tartalmazzák Gábor Diána a.m. (cím: 1239 Budapest, Kör utca 12.; adószám:90974872-1-43), mint jogtulajdonos, vagy szolgáltató (továbbiakban: "Szolgáltató") által üzemeltetett https://www.meruljel.hu/ weboldal, és a https://www.facebook.com/onismeretibelsoutazas facebook oldal használatára vonatkozó általános szolgáltatási és szerződési feltételeket. Eltérő írásos megállapodás hiányában a jelen ÁSZF vonatkozik a fenti oldalakon a Szolgáltató által tett ajánlatokra, az általuk teljesített szolgáltatásokra.
A szerződés a felek között akkor jön létre, amikor egy Látogató a Szolgáltató bármely szolgáltatását írásban vagy szóbeli megállapodással megrendeli. Ezen szerződés attól a pillanattól kezdve érvényes a felekre, hogy a Látogató a weboldalon adatait kitölti és elküldi jelentkezését vagy e-mailben megrendeli a szolgáltatást vagy szóbeli megállapodást tesz Szolgáltatóval, - ezzel a látogató Megrendelővé válik (továbbiakban "Jelentkező", "Megrendelő", vagy "Ügyfél") - amelyre a távollévők között megkötött szerződés (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet) szabályai vonatkoznak. A megrendelő a jelentkezés elküldésével vagy a szóbeli megállapodással tudomásul veszi és elfogadja az itt leírt Általános Szerződési Feltételeket.
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.
SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
A szolgáltató weboldalainak megnevezése: https://www.meruljel.hu/ és https://www.facebook.com/onismeretibelsoutazas
A szolgáltató neve: Gábor Diána a.m.
Nyilvántartási száma: 020370
Adószáma: 90974872-1-43
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra
szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: namaste.gabordiana@gmail.com
Telefonszáma: 0620/2521011
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
A szerződés nyelve: magyar
1. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
1.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ide vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Ezen Általános Szerződési Feltételeket hatálya 2025. május 6-tól visszavonásig, vagy újabb módosításig érvényes.
1.3. A weboldal tartalmát és az azon keresztül megrendelhető szolgáltatásokat és a szolgáltatás során megvásárolható vagy kapott írásos és szóban elhangzó információkat, hanganyagokat és anyagokat szerzői jogok védik. Kijelentjük, hogy Gábor Diána a.m. birtokolja a fent említett információkat és anyagokat. Az oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a Szolgáltatótól származó információk, cikkek, megjelenések, bármely anyagok árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyagokkal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.
1.4. Rendelkezésre állás: Az oldalainkon megrendelt szolgáltatások, hanganyagok és a hozzájuk kapcsolódó információk a vételár megfizetése ellenében az Ügyfél rendelkezésére állnak, amelyeket, minthogy névre szólóak, az Ügyfél kizárólag saját céljára használhatja fel. Azok bármilyen formában történő rögzítése, sokszorosítása és terjesztése írásbeli engedély nélkül szigorúan tilos.
Adatkezelési szabályok:
Az adatvédelmi tájékoztatónk elérhető és letölthető weboldalunkon.
II. TERMÉKEK/SZOLGÁLTATÁSOK, AZOK IGÉNYBEVÉTELE, MEGRENDELÉSEK, ÁRAK, DÍJFIZETÉS
2. TERMÉKEK/SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE, KIVÁLASZTÁSA, MEGRENDELÉSE
2.1 A weboldalon elérhető termékek és szolgáltatások köre különböző önismereti és meditációs tevékenységekhez kapcsolódó hanganyagokat és szolgáltatásokat tartalmaz. Szolgáltatásaink élő, online és személyes konzultációk és csoportos események valamint hanganyagok. A szolgáltatások és termékek körének bővítésére fent tartjuk a jogot. Minden szolgáltatásra és termékre csak azok aloldalának megnyitásánál feltüntetett részletek és információk vonatkoznak, ezen információk - a jelen ÁSZF-ben szabályozott pontok kivételével - termékenként és szolgáltatásonként eltérhetnek egymástól.
2.2 A megrendelhető szolgáltatások és termékek tekintetében, a weboldalainkon az adott termék, vagy szolgáltatás nevére kattintva előhívhatók azok részletei és a jelentkezési/megrendelési felülete. Itt a Látogató megtalálja a termék/szolgáltatás ismertetőjét, az árakat külön aloldalon, esetenként akciós árakat és aktualitásait, valamint a megrendelés lehetőségét, amennyiben az adott termék/szolgáltatás rendelhető. Szóban vagy a weboldalon található Űrlap kitöltésével valamint e-mail üzenetben jelentkezhet, vagy megrendelheti a Látogató az általa kiválasztott terméket, vagy szolgáltatást. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a megrendelésével egyidejűleg fizetési kötelezettsége keletkezett. A megrendelés elküldésével, vagy a szóbeli megállapodás során a Jelentkező elfogadja jelen ÁSZF-et - egy visszaigazoló e-mail üzenetet kap az általa megadott e-mail címre a megrendelésről. Az ÁSZF elfogadásával egy időben a Jelentkező, vagy Megrendelő hozzájárul ahhoz is, hogy a jövőben a szolgáltató DM levelekben értesítse a további szolgáltatásairól, termékeiről és egyéb értéket adó információs tartalmakat küldjön neki.
A termékek/szolgáltatások díjai, fizetési módok
2.3 A szolgáltatás feltétele a weboldalon lévő űrlap kitöltése (valós adatok megadásával) vagy e-mail üzenetben történő megrendelése, vagy arra utaló szóbeli megállapodás, valamint annak teljes árának kifizetése legkésőbb az eseményt megelőző 24 órán túl. Személyes részvétel esetén a terembérleti hozzájárulási díj megfizetése szintén legkésőbb az eseményt megelőző 24 órán túl történjen. Ellenkező esetben a szolgáltatás teljesítése automatikusan meghiúsul.
A termékek és szolgáltatások díjait e-mail üzenetben megadott fizetési módokon lehetséges kiegyenlíteni. A fizetési módok bármikori megváltoztatására fenntartjuk a jogot! A szolgáltatások és termékek aktuális díjairól és feltételeiről az adott esemény saját aloldalán és/vagy az Árak aloldalon tájékozódhat.
2.4 A Szolgáltató fenntartja a jogot a csoportos események időpontjának áthelyezésére, amennyiben a jelentkezők száma nem haladja meg a Szolgáltató által megfelelőnek ítélt létszámot. Ebben az esetben a már befizetett teljes díj visszakérhető vagy másik időpontban használható fel.
2.5 A Szolgáltató termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos számlaadási kötelezettségét elektronikus számlával teljesíti, ezt a befizetés beérkezése után a megadott e-mail címre küldi. A számla elektronikus aláírással és időbélyeggel van ellátva, így megfelel az áfa törvényben és egyéb rendeletben foglalt törvényi előírásoknak.
Az elektronikus számlát befogadó természetes- vagy jogi személynek nincs szüksége semmiféle beruházásra a számla elfogadásához és hitelességének ellenőrzéséhez. Az elektronikus számlákat pdf formátumban bocsátjuk ki, így azok egyszerűen megjeleníthetők egy erre alkalmas programmal pl. a népszerű és ingyenesen elérhető Adobe Reader szoftver használatával. Az imént említett program a számla hitelességének ellenőrzésére is alkalmas. Ha az Ügyfél jelzi a Szolgáltató felé ezen igényét, úgy a Szolgáltató a hitelesség ellenőrzésének menetéről írásos segédletet küld meg az Ügyfél részére. Az elektronikus számla használata napjainkban egy elfogadott és biztonságos számlázási mód, megfelelő megőrzéséről és tárolásáról a Szolgáltató köteles gondoskodni a kibocsátástól számított 8 évig.
Az Ügyfél nem kötelezhető az elektromos számla elfogadására. Azonban papír alapú számla igényét Ügyfeleinek a Szolgáltató csak akkor köteles teljesíteni, ha azt az Ügyfél, írásos formában előre jelzi ezt felé.
Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy amennyiben azt látja jónak, úgy bizonyos megrendelésformák esetén papír alapú számlát állítson ki és küldjön ki az Ügyfél számára.
3. SZOLGÁLTATÁSI JOGVISZONY
3.1 A Szolgáltató és Ügyfél között a jogviszony a megrendelés a Szolgáltató általi szóbeli vagy írásos visszaigazolásával jön létre (e-mail üzenet), amely tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos információkat és fizetési adatokat.
3.2 A Felek között a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó jogviszony megszűnhet:
- bármelyik fél jogutód nélküli megszűnése esetén, illetve magánszemély Ügyfél esetében annak halálával;
- automatikus megszűnési ok esetén (pl. nem fizetéssel)
- felek közös megegyezésével;
- felmondással;
Egy konzultáción/eseményen való részvételre történő jelentkezés esetén, a konzultáció/esemény megkezdése előtti 24 órán túl bármelyik fél jogosult a másik félhez intézett írásos vagy szóbeli nyilatkozatával a létrejött jogviszonyt felmondani.
Amennyiben az Ügyfél a részvételi díjat a jelentkezéskor kapott visszaigazolásban leírt határidőre (a konzultációt/eseményt megelőző 24 órán túl) nem fizeti meg, úgy ezen szerződés automatikusan megszűnik, és az Ügyfél nem jogosult részt venni a rajta. Jelentkezését a Szolgáltató automatikusan törli.
A Felek közös megegyezéssel ezen jogviszonyt bármikor megszüntethetik.
A Szolgáltató jogosult nem megfelelőnek ítélt pszichés- és tudatállapot, együttműködési készség hiánya, illetve versenyérdek-ellentét okán bizonyos természetes-, vagy jogi személyek jelentkezését indoklás nélkül visszautasítani.
A Szolgáltató jogai és kötelezettségei
3.3 A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az általa meghirdetett terméket, vagy szolgáltatást az általa nyújtható legmagasabb színvonalon/minőségben biztosítja a megrendelőknek.
3.4 A Szolgáltató jogosult a meghirdetett események témájának, időpontjának, helyszínének valamint az előadók személyének az egyoldalú módosítására - ide értve az egyes meghirdetett események törlésének lehetőségét is. Az események esetleges törléséről illetőleg időpont-, vagy helyszín módosulásáról a Szolgáltató köteles az Ügyfelet legalább a módosítással érintett esemény időpontjától számított három munkanappal megelőzően értesíteni.
3.5 A Szolgáltató jogosult ezen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására, mindazon esetekben, amikor a gazdasági, vagy szolgáltatási feltételeiben változás áll be, vagy a szerződés szövegében található szövegi környezet (helyesírás, elgépelés, ellentmondás stb.) ezt megköveteli. A szerződés módosításáról mindazokat köteles értesíteni, akiket aktuálisan érint.
Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor megjelölt időpontban lép hatályba.
3.7 A Szolgáltató fenntartja magának a jogokat, hogy a mindenkori szolgáltatási díjakat, árakat maga határozza meg, kérjük az aktuális árakról és díjakról mindig tájékozódjon a honlapokon. Minden szolgáltatásra a megrendelése napján érvényes díjszabás az irányadó.
Az Ügyfél jogai és kötelezettségei
3.8 Az Ügyfél (vagy az általa meghatározott résztvevő, vagy felhasználó) a befizetett konzultáción/eseményen jogosult részt venni, és jogosult a leírt szolgáltatások igénybevételére. A Résztvevő jogosult a megszerzett információk és tapasztalatok, és tudásanyag saját célú felhasználására. Fizikai termék megrendelés esetén az Ügyfél jogosult a kifizetett termék valamilyen formában történő átvételére és annak saját célú használatára, valamint a termék által megszerzett információk és tapasztalatok, és tudásanyag saját célú felhasználására.
Az Ügyfél, vagy az általa megnevezett Résztvevő a befizetett eseményen való tényleges részvételre nem kötelezhető!
3.9 Az Ügyfél köteles az általa a jelentkezéskor megadott adatok és információk helyességéről meggyőződni, az ebben történt változást a konzultáció/esemény megkezdéséig jelezni a Szolgáltató felé, mert a hibás adatokból eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem tud vállalni.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy jelentkezésével a megrendelt konzultáció/esemény díjának kiegyenlítésére kötelezhető.
Ügyfél jelentkezésével igazolja, hogy nincs pszichiátriai kezelés alatt, nem szenved pszichés betegségtől, nem szed ilyen jellegű gyógyszereket. Különösen nem szenved pánikbetegségben, személyiségzavarban vagy skizofréniában. Részvételével vállalja, hogy közvetlenül a konzultációt/eseményt megelőzően, közben és után nem él tudatmódosító szerek és alkohol használatával.
3.10 A Résztvevő az eseményen köteles olyan együttműködő magatartást tanúsítani, amellyel az esemény megtartását, valamint a többi résztvevőt nem zavarja. Különös tekintettel a bármilyen zajt keltő, zaklató, közízlést, és emberi méltóságot sértő megnyilvánulásokra. Ennek megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a szerződés azonnali, rendkívüli felmondására, és a szolgáltatás megtagadására. Ilyen esetben a részvételi díj bármely formában történő visszatérítése sem lehetséges.
Résztvevő az eseményen való részvételével vállalja a csoporttitok betartását, azaz az ott tudomására jutott, más Résztvevőket érintő személyes, intim információkat, lelki folyamataikat érintő tényeket harmadik fél részére, adott Résztvevőt beazonosítható módon nem adja át.
3.11 JOGLEMONDÁS
A Résztvevő tudomásul veszi, hogy a konzultációkon/eseményeken való részvétel, annak minden következményével az ő felelőssége. Résztvevő lemond annak jogáról, hogy az eseményekkel összefüggésbe hozható vélt vagy valós kárigényét a Szolgáltatónál érvényesítse.
III. A MEGRENDELT SZOLGÁLTATÁS LEMONDÁSA, AZ ESEMÉNY SZERZŐJÉNEK JOGAI:
4. KONZULTÁCIÓK/ESEMÉNYEK LEMONDÁSA
4.1 A konzultáció/esemény megkezdése előtt 24 órán túl a konzultáció/esemény térítésmentesen lemondható, a már befizetett díj és az esetleges terembérleti hozzájárulási díj 100%-a visszatérítendő a Szolgáltató által a Megrendelő felé 8 munkanapon belül.
A konzultáció/esemény megkezdése előtt 24 órán belül a konzultáció/esemény a teljes részvételi díj és az esetleges terembérleti hozzájárulási díj elvesztése fejében mondható le. Kivételes és igazolt esetekben a már kifizetett konzultáció/esemény átruházható más személyre a megbeszélt időpontot betartva.
Egyéni alkalom befizetett részvételi díja és időpontja lemondás esetén átruházható másra, vagy nagyon indokolt esetben későbbi időpontra csúsztathatjuk az egyéni konzultációt.
4.2 Eseményt, illetve egyéni időpontot lemondani írásban a namaste.gabordiana@gmail.com címre küldött levélben vagy szóban lehetséges. A lemondó levelet 24 órán belül a Szolgáltató köteles visszaigazolni írásban. A szóban történő lemondás azonnal, vagy e két levél együttesen igazolja, hogy a konzultáció/esemény lemondásra került.
5. SZERZŐI JOGOK
5.1 A Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy a konzultációkon/eseményeken kapott információkat és az azokhoz kapcsolódó írásbeli anyagokat, hanganyagokat az együttműködés tárgyával össze nem függő módon nem használja fel, harmadik fél számára részben vagy egészben sem adja ki. Az információk Gábor Diána a.m. tulajdonjogát képzik és szerzői jogok védik, ezen szellemi termékek felhasználása minden esetben a szerző kizárólagos és írásos hozzájárulásával engedélyezett azok számára, akik megvásárolják. Résztvevő tudomásul veszi, hogy ezen jog megsértése a konzultációról/eseményről valamint további szolgáltatásokból való kizárását vonja maga után.
5.2 Az események és a hozzájuk tartozó weboldal, Facebook oldal teljes tartama szerzői jogvédelem alatt áll, a tartalmak elektronikus vagy nyomtatott formában való után-közlése csak Gábor Diána a.m. engedélyével lehetséges.
5.3 A Résztvevő beleegyezik, hogy az általa, nyilvános megosztás céljából elmondott tapasztalatait, élményeit a Szervező nyilvánosan bemutassa, azokat marketing tevékenysége során pl. Facebookon példaként felhasználja, és ezzel kapcsolatban a Szolgáltató felé semmilyen anyagi követelést nem támaszt.
6. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
6.1 Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény vagy annak fenyegetése, baleset, tűz, blokád, árvíz, földrengés, természeti katasztrófa, súlyos vihar, súlyos energiaellátási zavar, súlyos közlekezdési zavar/akadályozás, járvány, hatósági rendelkezés, vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Résztvevő, illetőleg a Szervező hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. A jelen vis maior rendelkezés megfelelően alkalmazandó mind adott Rendezvényre, mint egészre, mind adott Rendezvény valamely programjára vagy szolgáltatására.
6.2 A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen ÁSZF-től a Résztvevő vagy Jelentkező javára eltérjen.
Budapest, 2025. május 6.